אילו מסמכים נדרשים לצורך איתור כספים?

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

בשנים האחרונות יש הרבה יותר מודעות לנושא של איתור כספים. הממשלה פועלת רבות על מנת להעלות את המודעות של האזרחים לסכומי כסף רבים ומשמעותיים אשר מגיעים להם, ויוצרת תכניות אשר מאפשרות לבצע איתור כספים בקלות ובנוחות.

הכל התחיל מנתונים ממשלתיים ומסמכים של מבקר המדינה אשר העידו על מיליארדי שקלים אשר שייכים לאזרחי ישראל ושוכבים ללא דורש, ברוב המקרים בשל העובדה הפשוטה שבעלי הכסף כלל לא מודעים לכך שהוא קיים. לכן, עם התקדמות הטכנולוגיה, הממשלה יצרה מערכות ממוחשבות יעילות ונוחות אשר מאפשרות לבצע איתור כספים בקלות, בנוחות ובתוך זמן קצר וכך מעניקות לכלל האזרחים גישה למקורות כספיים אשר נמצאים בבעלותם.

אז אילו מסמכים נדרשים לשם איתור כספים ואיך מבוצע ההליך? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

הצטיידו בתעודת זהות

כאשר אתם מגיעים לבצע איתור כספים באתר הר הכסף, אתם זקוקים לתעודת הזהות שלכם. לא רק למספר תעודת הזהות אלא גם לתאריך ההנפקה, מה שמאפשר אימות מלא ונכון יותר של הנתונים ומאפשר לכם לקבל את המידע המתאים בצורה מאובטחת. 

כמו כן יש לבצע הזדהות באמצעות גורם בנקאי כמו חשבון בנק או כרטיס אשראי בבעלותו של האדם אשר מבקש לבצע את הנתונים, כך המערכת יכולה לוודא כי האדם אשר מבקש את הפרטים הוא אכן האדם אשר החשבונות הללו בבעלותיו ולא נמסר מידע לצדדים שלישיים ללא אישור מהבעלים.

איתור כספים של אנשים שנפטרו

במידה ואתם מעוניינים לבצע איתור כספים של אנשים שנפטרו, כמו איתור כספים של הורים לאחר הפטירה, יש להצטייד גם בתעודת הפטירה. באתר מצויינים כל הפרטים להם אתם זקוקים על מנת לקבל את המידע הרלוונטי, כאשר כמובן בכדי לגשת אל החשבונות או הקרנות השונים ולבצע משיכה של הכספים עליכם להיות בעלי הרשאה מתאימה בין אם כיורשים ובין אם באמצעות צו בית משפט. את כל המסמכים הללו ידרשו מכם חברות הביטוח או הבנקים לפני שיתנו לכם גישה לחשבונות, פקדונות, קרנות גמל או כל מקור כספי אחר.

פוסטים דומים